sobota, 13 kwietnia 2013

Kuferek z papierowej wikliny na drobiazgi :)

Papierowa wiklina.
Witam wszystkich serdecznie :)dzisiaj pokarzę kuferek - śmietniczek z papierowej wikliny :)

Dlaczego nazwałam go śmietniczek ? :) Będzie on mi pomagał przy pracy w nim będę trzymała wszystko co jest mi potrzebne przy tworzeniu prac.

Nigdy nie miałam na niego czasu ale w końcu się zmobilizowałam :)



Robiłam go z różnych kolorów rureczek które zostają po pracach i wyszedł mi taki troszkę zwariowany ale wesoły :) tak jak jego właścicielka czyli JA

Jeszcze nie jest do końca skończony bo muszę go po lakierować :)

Pozdrawiam wszystkich odwiedzających mój blog :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Gazetnik :)

Papierowa wiklina. Oryginalny pomysł na dekorację wnętrza :) Gazetnik wykonany z papierowej wikliny , na stelażu z drutu ocynkowanego :)...