środa, 3 kwietnia 2013

Witam serdecznie po świętach :)

Święta święta i po świętach :) więcej bałaganu , pracy niż świąt :) ten czas tak szybko ucieka tylko wiosna coś nie może do nas już przyjść :( padający śnieg chyba już wszystkim daje w kość ale cóż na  pogodową aurę nie mamy wpływu , pozostaje nam tylko czekać jak powoli zacznie się w kolo zielenić :)

Wstając wczoraj rano jakoś się mi zrobiło pusto w moim domku. Brak moich wykonanych koszyczków , szkatułek i innych różności które zmieniły właścicieli podczas świąt , spowodował ze ostro wzięłam się do pracy po przerwie.










Trzeba zrobić mały zapasik bo zawsze mam takie szczęście ze jak jest zainteresowanie to wszystko sprzedaje się hurtem:) dopóki jest jeszcze taka brzydka pogoda wykorzystuję chwile na pracę w domku , bo jak tylko się zrobi cieplutko czeka mnie praca w ogródku i na działce :)

3 komentarze:

  1. Śliczne prace :) Zostaje na dłużej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszyczek jest cudny,nie wiem jak Pani ale mnie jest trudno razstawać się ze swoimi prackami. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej jest mi szkoda rozstawać się z nowo wymyślonymi pracami , ale przeważnie staram się zostawiać je sobie na wzór do zamówień.
    Jestem bardzo szczęśliwa że podobają się wszystkim moje prace :):) a blog stworzyłam po to aby zdjęcia moich prac były w jednym miejscu , można go nazwać moją galerią Świata Rękodzieła.Pozdrawiam :):)

    OdpowiedzUsuń

Gazetnik :)

Papierowa wiklina. Oryginalny pomysł na dekorację wnętrza :) Gazetnik wykonany z papierowej wikliny , na stelażu z drutu ocynkowanego :)...