poniedziałek, 18 lutego 2013

Wiklinowa Lampa:)

Ta lampa leżała kilka lat w piwnicy. Chciałam ja odnowić ale nie miałam pomysłu jak to zrobić .Kiedy zaczęłam przygodę z papierową wikliną przyszła mi myśl żeby właśnie w taki sposób ją upiększyć.

Rureczki  skręcone z gazety i pomalowane bejcą w kolorze ciemnej wiśni w końcowym efekcie cała lampa została po lakierowana lakierem akrylowym.

Pleść zaczęłam od podstawy zrobionej z kartonu w kształcie trójramiennej gwiazdy.
Stoliczek opleciony także pod spodem.
Mam nadzieję że się Wam podoba:)


Tak wygląda jak świeci wieczorem:)


Przepraszam za zdjęcia są robione telefonem i są słabej jakości:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Gazetnik :)

Papierowa wiklina. Oryginalny pomysł na dekorację wnętrza :) Gazetnik wykonany z papierowej wikliny , na stelażu z drutu ocynkowanego :)...