niedziela, 17 lutego 2013

Witam

Witam:)

Pisanie tego bloga planowałam już od bardzo dawna. Problem polegał na tym że nie bardzo wiedziałam jak się do tego zabrać , ale wkońcu przyszła chwila i postanowiłam pokazać  mój świat rękodzieła.

Moja pasja do papierowej wikliny zrodziła się w trudnym moim życiowym okresie i dała mi radość oraz odciągnęła od szarości moich dni.
Powinnam podziękować tu Ani Krućko i  Magdzie Komar ,  to dzięki Nim poznałam podstawy papierowej wikliny i ich przecudnych prac.
Będę Wam pokazywać swoje wykonane prace oraz zachęcać do współpracy. Postaram się aby to miejsce było piękną moją galerią zdjęć o której zawsze marzyłam.
Więc tak zaczynałam :) 






Zapraszam serdecznie do odwiedzania mojego papierowego świata:)

1 komentarz:

  1. Jestem pod wielkim wrażeniem :) Piękne prace :) będę częstym gościem :)

    OdpowiedzUsuń

Gazetnik :)

Papierowa wiklina. Oryginalny pomysł na dekorację wnętrza :) Gazetnik wykonany z papierowej wikliny , na stelażu z drutu ocynkowanego :)...